Sunday, January 3, 2010

Catitan Result 2010

Result Unisel keluar hari ni. Memang seperti biasa, telefon mesti dimasuki mesej bertanyakan ttg samada sudah keluar atau belum. Aku abaikan, dan kalau nak tahu, check la sendiri. Masing-masing ada internet, cybercafe pun dekat.

Website Unisel pula hari nih sangat jem. Bayangkan la masing2 teruja nak tau result masing2, dan pelajar unisel pun sudah tentu ramai. Kawan aku Nik bertanya pada aku, line hari ini memang taik. Aku jawab, muka kita pun mesti tengah macam taik juga sebab line mcm taik ini.

Student portal dah boleh dibuka, result aku ok lagi. Orang tanya aku apa rahsia aku dapat result yang ok. Aku jawab bodek lecturer. Org pk aku angkuh, tp itu kenyataannya. Student unisel aku lihat banyak sangat yang dapat dekan. Aku pun sama. Padahal masa menjawab paper itu hari, aku langsung x yakin dengan jawapan aku.

Aku check balik student portal, aku bayangkan result sebenar aku. Dari 5 A, kepada 2 A 3B. Aku masih tak percaya tapi bersyukur sambil berkata terima kasih lecturer.

No comments:

Post a Comment